Algemene voorwaarden

Adres: Sint-Jan-in-Eremo, 9982 België

Telefoon: +32 (0)476 672716

                                                                       ALGEMENE  VOORWAARDEN

 

 

 

1. ANNULATIE

 

Bij annulatie < 48 uur voor uitvoeren van de rit, rekenen wij U de helft van de totale ritprijs aan.

Bij annulatie < 24 uur voor uitvoeren van de rit, rekenen wij U de volledige ritprijs aan.

 

 

2. AFSPRAKEN


We vragen U ons te verwittigen op volgend nummer indien er enige vertraging is

Nederlands en Engels:

Tel.+32 (0) 476 67 27 16


De chauffeur wacht u op met het bordje TML (of indien gewenst met uw naam).

 

Zaventem

Onze chauffeur wacht in de aankomsthal ter hoogte van de Java Coffee Shop.


Charleroi

Bij het landen te Charleroi kan U de chauffeur vinden bij de Parking Express (PE parking) 

Parking Express ligt vlakbij de in- en uitgang van de terminal


Brussel - Zuid

Ter hoogte van Sam's café kan u onze chauffeur vinden.


Amsterdam

Aan het meeting point (rood/wit) staat onze chauffeur u op te wachten.


Dusseldorf

Onze chauffeur wacht aan het meering point ter hoogte van Hertz autoverhuur.


Keulen

Onze chauffeur wacht aan de deur die uitgeeft op de aankomsthal


Oostende/Eindhoven/Luik/Maastricht

In de aankomsthal


Andere Luchthavens: op voorhand te bespreken.



 

Algemeen

Wij vragen U steeds iets te laten weten bij het missen van uw vlucht (bv. bij een overstap) en vluchtverandering (vluchtnummer, vluchturen ...).

 

Als de klant het nalaat om ons te verwittigen wordt de volledige ritprijs aangerekend/gefactureerd.

Alsook kunnen wij U niet garanderen dat er een wagen/chauffeur beschikbaar is.

 

Indien problemen met de bagage bij aankomst of andere problemen,

gelieve telefonisch contact met ons op te nemen.

 

Indien U ons foutieve gegevens bezorgt

(bv. Vertrekdatum in buitenland opgeven i.p.v. aankomstdatum), zullen wij u de rit dubbel aanrekenen.

 

Indien uw vlucht te vroeg geland is,kan het zijn dat u even op de luchthaven moet wachten aangezien de

voorziene chauffeur misschien nog met klanten op weg is naar de luchthaven / bestemming.

 

De chauffeur zal dan maximum 30 minuten na de opgegeven landingstijd op de luchthaven aanwezig zijn.

Ook hier zullen wij al het mogelijke doen tijdig een chauffeur op de luchthaven te krijgen.


TER INFO:

Uw vlucht word door ons real-time opgevolgd voor aankomst/landing op de luchthaven.


 

 

3. BETALINGSMOGELIJKHEDEN

 

Particulieren

 

Particulieren betalen steeds contant op de heenrit aan de chauffeur.

Indien gewenst kan U een betalingsbewijs van de chauffeur krijgen.

 

Bedrijven

 

Contant/Factuur.

Bedrijven hebben de mogelijkheid via factuur te betalen.

Doch dit dient wel op voorhand vermeld te worden samen met de facturatie gegevens.

 

Indien gewenst kan er contant betaald worden aan de chauffeur en bezorgen wij u de factuur

na het uitvoeren van de ritten.

 

Algemeen

 

Bij het niet betalen van het factuur

10 dagen na factuurdatum rekenen wij een toeslag van 15% aan.

 

 

4. BESTELLEN

 

Bij een bestelling binnen de 12 uur rekenen wij een toeslag aan van 10€ op de normale ritprijs.

Bij een bestelling binnen de 2 uur rekenen wij een toeslag aan van 25€ op de normale ritprijs.

 

Indien u extra veel bagage meeneemt (meer dan 1 koffer + 1 handbagage per persoon),

gelieve dit te vermelden bij de reservatie.

 

Indien u met 3 personen of minder bent en toch veel bagage bij hebt dat niet in een

personenwagen past zullen wij automatisch een mini-busje sturen.

Uiteraard wordt hier wel de prijs van 4-6 personen of 7-8 personen aangerekend.

(afhankelijk van de bagage)

Zo komen we niet voor verrassingen te staan tijdens het ophalen

en geraken we zonder enige problemen op de luchthaven / bestemming.

 

 

5. BEVUILEN/ BESCHADIGEN

 

Bij het bevuilen van de wagen, in welke zin dan ook, zal er u een kost van 125€ aangerekend worden

om de wagen voor de volgende klanten weer netjes in orde te brengen.

Deze kost dient onmiddellijk aan de chauffeur betaald te worden.

 

Eventuele reinigingskosten van een gespecialiseerde firma kunnen we u ook aanrekenen.

Alsook de kosten dat het voertuig tijdelijk niet beschikbaar zou zijn

 

Bij het beschadigen van de wagen, in welke zin dan ook, zal er u een kost van 125€ aangerekend worden.

Deze kost dient onmiddellijk aan de chauffeur betaald te worden.

Eventuele reparatiekosten worden u achteraf via factuur verstuurd.

Alsook de kosten dat het voertuig tijdelijk niet beschikbaar zou zijn.

 

 

6. DIEREN

 

Gelieve steeds bij uw reservatie te vermelden als er een dier vervoerd moet worden.

We verwachten dan ook dat het dier in een bench zit zodat het in de koffer vervoerd kan worden.

Bij het niet vermelden bij uw reservatie kan de chauffeur het dier in de wagen weigeren.

 

 

7. ETEN

Het is niet toegestaan te eten in de taxi.

 

 

8. GORDEL

De reiziger is verplicht bij het instappen van de wagen zijn gordel onmiddellijk om te doen.

Een opgelegde boete die voortvloeit uit het zich niet houden aan deze verplichting

wordt op de reiziger verhaald.

 

 

9. ROKEN

 

Er is gelegenheid tot roken alvorens in de taxi te stappen.

In de voertuigen van TML geldt het algemeen rookverbod.

 

 

10. SOORTEN VERVOER

 

Luchthavenvervoer = opgehaald worden op afgeproken adres en luchthaven.

Groepsvervoer =  vervoer van groepen voor ,bedrijven, familie, vrienden etc.

Personenvervoer = vervoer van passagier(s) die prive worden vervoerd naar bestemming.


 


 

11. KINDERSTOELEN

 

Kinderstoelen en/of zitverhogers kunnen voorzien worden.

Gelieve dit expliciet te vermelden bij uw reservatie.

 

 

12.TUSSENSTOPS/ EXTRA PERSONEN

 

Indien er een tussenstop gemaakt dient te worden, gelieve dit bij uw bestelling duidelijk te vermelden.

Niet vermelde tussenstops op de chauffeur hun planning, zullen ook niet aangedaan worden.

 

Indien er extra personen meegaan die niet opgegeven zijn bij de bestelling zal er per extra persoon de

volledige ritprijs aangerekend worden.

 

 

13.VERTRAGINGEN

 

TML kan in geen enkel geval aansprakelijk worden gesteld voor enige schade veroorzaakt door ons

of door overmacht. Doch zal TML al het nodige doen om dit te voorkomen.

Bij nalatigheid kan de schadevergoeding nooit meer zijn dan de afgesproken ritprijs.

 

 

14.WACHTTIJD

 

Er wordt een wachtgeld aangerekend van €7.50 per begonnen kwartier indien de taxi langer dan

10 minuten dient te wachten bij ophaling aan huis of op een andere plaats.

 

Bij ophaling op de luchthaven is een wachttijd van 60 minuten na landing in de prijs inbegrepen,

Na 60 minuten zal de chauffeur een wachtgeld van €7.50 per begonnen kwartier aanrekenen.